NY IDENTITET: Destinasjonsselskapet Visit Røros og Østerdalen SA har nå kommet et langt skritt videre, med sin nye visuelle stil og ny logo. Fra venstre er Mark Trzopek fra Nonspace, reiselivssjef Tove Martens, daglig leder Hilde Bergebakken i Huset Aukrust, som også er med i markedsrådet i destinasjonsselskapet. Til høyre Stian Ward Bugten i Nonspace. Foto: Lars Vingelsgård, Alvdal midt i væla
NY IDENTITET: Destinasjonsselskapet Visit Røros og Østerdalen SA har nå kommet et langt skritt videre, med sin nye visuelle stil og ny logo. Fra venstre er Mark Trzopek fra Nonspace, reiselivssjef Tove Martens, daglig leder Hilde Bergebakken i Huset Aukrust, som også er med i markedsrådet i destinasjonsselskapet. Til høyre Stian Ward Bugten i Nonspace. Foto: Lars Vingelsgård, Alvdal midt i væla

Ny visuell identitet:

Håper å få aktører ned fra gjerdet

VIRØST vil knytte sammen Østerdalen og Røros med sin nye visuelle identitet, som ble presentert på Søberg Gård torsdag kveld. En felles strek gjennom ø-ene skal bidra til det.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS