ANBUD: Oppdraget med å skape ny visuell profil for Visit Røros og Østerdalen ble lagt ut på anbud, og destinasjonsselskapet måtte ut av regionen for å finne rett kompetanse til rett pris. I bildet: Reiselivssjef Tove R. Martens fotografert ved en tidligere anledning. Foto: Marit Langseth
ANBUD: Oppdraget med å skape ny visuell profil for Visit Røros og Østerdalen ble lagt ut på anbud, og destinasjonsselskapet måtte ut av regionen for å finne rett kompetanse til rett pris. I bildet: Reiselivssjef Tove R. Martens fotografert ved en tidligere anledning. Foto: Marit Langseth

Visit Røros og Østerdalen:

Ut av regionen for å bygge ny profil

Bakgrunnen for navnebyttet fra Destinasjon Røros til Visit Røros og Østerdalen var å fremme samarbeid mellom næringslivsaktører i regionen. Når destinasjonsselskapet nå skal endre visuell profil, kjøper de tjenester utenfor regionen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS