STABILITET: – Destinasjon Røros har tidligere ikke vært rigget til å forvalte reiselivet på en optimal måte. Vi må derfor rigge oss til på en måte hvor vi er mer agile og robuste, slik at vi kan tåle opp og ned turene, sa Tove Martens, reiselivssjef og daglig leder i Destinasjon Røros. Foto: Cecilie Bergan Stuedal
STABILITET: – Destinasjon Røros har tidligere ikke vært rigget til å forvalte reiselivet på en optimal måte. Vi må derfor rigge oss til på en måte hvor vi er mer agile og robuste, slik at vi kan tåle opp og ned turene, sa Tove Martens, reiselivssjef og daglig leder i Destinasjon Røros. Foto: Cecilie Bergan Stuedal

Destinasjon Røros 3.0 - En restart på reiselivet

Med nytt navn, ny medlemskapsmodell, økt fokus på synlighet og skreddersydde tilbud skal Destinasjon Røros revitalisere reiselivsmodellen. Rett og slett restarte reiselivet i regionen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS