DAB-trøbbel på Røros:

– Vi måtte skru av senderen

De siste to dagene har det vært stille i radioen til mange rørosinger.

Flere rørosinger har vært uten radiosignal de to siste dagene. Nå beklager Telenor, og lover at signalet snart er tilbake.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

Digital 5 uker for 5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

170,-

KJØP

Digital
1 år

1800,-

KJØP

Powered by Labrador CMS