Vegen er åpnet

RAS: Det gikk et ras ved Kotsøy i går som fortsatt stenger fylkesveien.

Vegtrafikksentralen melder at fylkesveg 30 er gjenåpna etter raset ved Kotsøy tirsdag.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

Digital 5 uker for 5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

170,-

KJØP

Digital
1 år

1800,-

KJØP

Powered by Labrador CMS