Melder om gul beredskap:

Derfor er Rørosbanen stengt

STENGT: Rørosbanen er stengt for både person- og godstrafikk i helga. Det vil likevel kunne kjøre arbeidsmaskiner på banen. Her fra Stattene i retning Orvos.

Bane NOR har innført gul beredskap på Rørosbanen. Banen er stengt hele pinsehelga, men det har en helt annen årsak.

Publisert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

Digital 5 uker for 5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

170,-

KJØP

Digital
1 år

1800,-

KJØP

Powered by Labrador CMS