SJ-sjef Rikke Lind:

– Aksepterer ikke så dårlig punktlighet fra Bane Nor

BEKLAGELIG SITUASJON: Adm. direktør Rikke Lind beklager på vegne av SJ Norge at tilbudet og punkteligheten er langt fra det de ønsker å tilby sine kunder på Rørosbanen.
BEKLAGELIG SITUASJON: Adm. direktør Rikke Lind beklager på vegne av SJ Norge at tilbudet og punkteligheten er langt fra det de ønsker å tilby sine kunder på Rørosbanen.

– Tilbudet og punkteligheten har vært altfor dårlig. Vi aksepterer ikke at godstogene prioriteres ved forsinkelser, sier Rikke Lind, administrerende direktør i SJ Norge.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS